ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Η θέση αυτή θα είναι μέρος της ομάδας Διοίκησης της Adragos Athens, μέλους της Adragos Pharma,
μιας φαρμακευτικής εταιρείας Ανάπτυξης και Παραγωγής (CDMO). Ο/Η Γραμματέας θα είναι υπεύθυνος/
η για την παροχή διοικητικής υποστήριξης, ώστε να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία του
γραφείου. Ο ρόλος αυτός περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα διοικητικών καθηκόντων, όπως η διαχείριση
αλληλογραφίας, ο προγραμματισμός συναντήσεων και η διατήρηση αρχείων.
Κύριες ευθύνες:
• Παροχή γενικής διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης
• Λήψη και φιλτράρισμα τηλεφωνικών κλήσεων και ανακατεύθυνσή τους όταν χρειάζεται, καθώς και
απάντηση σε emails σε τυπικές ερωτήσεις
• Διαχείριση και οργάνωση όλης της εξερχόμενης ή εισερχόμενης αλληλογραφίας (emails, γράμματα,
πακέτα κ.λπ.)
• Υποδοχή και υποστήριξη επισκεπτών και πελατών με επαγγελματικό τρόπο
• Προγραμματισμός και υποστήριξη στον σχεδιασμό συναντήσεων, ραντεβού, συνεδρίων
• Οργάνωση ταξιδιών, κρατήσεων δωματίων
• Συντονισμός των καθημερινών διοικητικών καθηκόντων
• Διαχείριση των προμηθειών γραφείου
• Διασφάλιση της τήρησης όλων των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας, ιδιαίτερα όσον αφορά την
εμπιστευτικότητα εγγράφων και δεδομένων.
Προσόντα:
• Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά
• Σχετική εργασιακή εμπειρία στη διαχείριση υποδοχής/εξυπηρέτησης πελατών είναι επιθυμητή
• Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα πολυδιεργασίας και προτεραιοποίησης των καθημερινών
εργασιών
• Γνώση MS Office (word, excel)
• Ικανότητα να εργάζεται αυτόνομα και ως μέλος ομάδα
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
P: +30 2103232789 ext.300