ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
 Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
 Γνώση MS Office
 Καλή γνώση Αγγλικών
 Δυνατότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
 Ικανότητα επικοινωνίας και διαχείρισης καταστάσεων καθώς και επίλυση
αυτών
 Ακεραιότητα και εμπιστευτικότητα
 Communication skills/ proactive

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
 Τηλεφωνικό Κέντρο – Απάντηση, διαλογή και προώθηση εισερχόμενων
τηλεφωνικών κλήσεων
 Reception – Υποδοχή καλεσμένων κατά την είσοδό τους στα γραφεία/
Καθοδήγηση επισκεπτών σε αίθουσα ή γραφείο.
 Χειρίζεται και αξιολογεί την  προτεραιότητα των εισερχομένων/ εξερχομένων
(emails, επιστολές, δέματα κλπ)
 Ενημέρωση ημερολογίων και προγραμματισμός συναντήσεων γραφείου
 Βοήθεια στην οργάνωση, τον συντονισμό και την στήριξη των
δραστηριοτήτων και εργασιών των ανωτέρων στελεχών
 Βοήθεια στην “εγκατάσταση” νεοπροσληφθέντων σε συνεργασία με το HR/IT
 Παρακολούθηση προμηθειών γραφείου και παραγγελία αυτών
 Φροντίζει για την ομαλή λειτουργία του γραφείου και τις συντηρήσεις όπου
απαιτείται.
 Προετοιμασία δικαιολογητικών για Πιστοποιήσεις (ΕΛΟΤ/ ISO)
 Χειρίσμός των συνδρομών των κλαδικών μέσων/

Αποστολή βιογραφικών στο email :   Stella.Thoma@frankandfame.gr