Γνωρίζετε για την τροφοδοσία αεροπορικών εταιρειών;

Εκχώρηση.  Θέλετε να επενδύσετε σε έναν διεθνή όμιλο με καινοτόμα έργα και επαγγελματική πολυμορφία; Μην ψάχνετε άλλο!

Η Newrest Hellas , ηγέτης στο catering εν πτήσει στην Ελλάδα, ζητά  Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών  για το  τμήμα Commercial Inflight της  . Εάν έχετε 2-3 χρόνια εμπειρία στη διαχείριση πελατών, προσοχή στη λεπτομέρεια και ώθηση για εργασία σε ένα δυναμικό περιβάλλον, αυτή η ευκαιρία θα μπορούσε να είναι για εσάς!

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση Σχέσεων Πελατών : Δημιουργήστε και διατηρήστε μακροχρόνιες σχέσεις με πελάτες αεροπορικών εταιρειών, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται και οι προσδοκίες τους ξεπερνιούνται.
  • Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Προτάσεων : Προετοιμάστε και διαχειριστείτε απαντήσεις σε διαγωνισμούς, συμπεριλαμβανομένων τεχνικών, οικονομικών και νομικών πτυχών, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Διευθυντή Inflight και σχετικές ομάδες.
  • Διαχείριση Συμφωνιών Υπηρεσιών : Επιβλέπει τη διαπραγμάτευση και την οριστικοποίηση των συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών (SLA) με τους πελάτες και διασφαλίζει ότι τηρούνται.
  • Συμμόρφωση με τη σύμβαση : Βεβαιωθείτε ότι όλες οι παρεχόμενες υπηρεσίες ευθυγραμμίζονται με τις εμπορικές συμφωνίες που έχουν υπογραφεί, συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας του προϊόντος και της έγκαιρης παράδοσης.
  • Εσωτερικός συντονισμός : Λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ των πελατών και των εσωτερικών επιχειρησιακών ομάδων για να διασφαλιστεί η ομαλή παροχή υπηρεσιών, παρέχοντας την απαραίτητη τεκμηρίωση και οδηγίες.
  • Επικοινωνία με τον Πελάτη : Διατηρήστε ανοιχτές γραμμές επικοινωνίας με τους πελάτες, αντιμετωπίζοντας άμεσα τυχόν ζητήματα ή ανησυχίες και παρέχοντας λύσεις.
  • Διαχείριση KPI : Παρακολούθηση και αναφορά σχετικά με τους οικονομικούς δείκτες απόδοσης και διασφάλιση ευθυγράμμισης με τις απαιτήσεις της σύμβασης.

 

Προφίλ

 

Ο ιδανικός υποψήφιος θα έχει:

  • Εκπαιδευτικό υπόβαθρο : Πτυχίο  Μηχανικών Τροφίμων ,  Επιχειρήσεων ή  Φιλοξενίας  από Πανεπιστήμιο
  • Εμπειρία : Προηγούμενη εμπειρία σε  εμπορική παρακολούθηση  και  διατήρηση πελατών  στον  κλάδο της εστίασης  ή  της φιλοξενίας , με την προηγούμενη έκθεση στον  τομέα των αεροπορικών εταιρειών  να είναι ιδιαίτερα επιθυμητή.
  • Γλωσσική επάρκεια : Η άριστη γνώση  της ελληνικής  και  της αγγλικής γλώσσας  (γραπτά και προφορικά) είναι υποχρεωτική.
  • Τεχνικές δεξιότητες : Γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων : Ικανότητα διαχείρισης ζητημάτων πελατών και αποτελεσματικής επίλυσης συμβατικών ή λειτουργικών προκλήσεων.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες : Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες με έμφαση στην ικανοποίηση του πελάτη και την εμπορική ευαισθητοποίηση.

Η Εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πρόγραμμα αποδοχών:  Ελκυστικό πακέτο αποδοχών και παροχών.
  • Ιδιωτική Ιατρική Ασφάλιση:  Ολοκληρωμένη κάλυψη υγείας για εσάς.
  • Ευκαιρίες εξέλιξης σταδιοδρομίας : Η ευκαιρία να αναπτυχθείτε σε μια κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της εστίασης εν πτήσει.
  • Έξοδα καυσίμων : Υποστήριξη για έξοδα μεταφοράς.
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας : Γίνετε μέλος μιας δυναμικής και συνεργατικής ομάδας.
  • Δωρεάν γεύματα : Απολαύστε δωρεάν καφέ, σνακ και γεύματα στο εστιατόριο του προσωπικού μας.

 

Σχετικά με το Newrest:

Η ταπεινότητα, η απλότητα, η αποτελεσματικότητα και το αίσθημα ευθύνης  είναι οι αξίες που καθορίζουν το Newrest. Με 36.000 υπαλλήλους σε 54 χώρες, η Newrest είναι ο κορυφαίος ανεξάρτητος παίκτης στον κόσμο στον τομέα της τροφοδοσίας αεροπορικών εταιρειών και δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς: αεροπορική εστίαση, συλλογική εστίαση, υπηρεσίες τοποθεσίας, σιδηροδρομική εστίαση και λιανική.

contact.greece@newrest.eu