Γνωρίζετε για την τροφοδοσία αεροπορικών εταιρειών;
Εκχώρηση. Θέλετε να επενδύσετε σε έναν διεθνή όμιλο με καινοτόμα έργα και επαγγελματική πολυμορφία; Μην ψάχνετε άλλο!
Η Newrest Hellas , ηγέτης στο catering εν πτήσει στην Ελλάδα, ζητά Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών για το τμήμα Commercial Inflight της . Εάν έχετε 2-3 χρόνια εμπειρία στη διαχείριση πελατών, προσοχή στη λεπτομέρεια και ώθηση για εργασία σε ένα δυναμικό περιβάλλον, αυτή η ευκαιρία θα μπορούσε να είναι για εσάς!
Βασικές αρμοδιότητες:
- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών : Δημιουργήστε και διατηρήστε μακροχρόνιες σχέσεις με πελάτες αεροπορικών εταιρειών, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται και οι προσδοκίες τους ξεπερνιούνται.
- Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Προτάσεων : Προετοιμάστε και διαχειριστείτε απαντήσεις σε διαγωνισμούς, συμπεριλαμβανομένων τεχνικών, οικονομικών και νομικών πτυχών, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Διευθυντή Inflight και σχετικές ομάδες.
- Διαχείριση Συμφωνιών Υπηρεσιών : Επιβλέπει τη διαπραγμάτευση και την οριστικοποίηση των συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών (SLA) με τους πελάτες και διασφαλίζει ότι τηρούνται.
- Συμμόρφωση με τη σύμβαση : Βεβαιωθείτε ότι όλες οι παρεχόμενες υπηρεσίες ευθυγραμμίζονται με τις εμπορικές συμφωνίες που έχουν υπογραφεί, συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας του προϊόντος και της έγκαιρης παράδοσης.
- Εσωτερικός συντονισμός : Λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ των πελατών και των εσωτερικών επιχειρησιακών ομάδων για να διασφαλιστεί η ομαλή παροχή υπηρεσιών, παρέχοντας την απαραίτητη τεκμηρίωση και οδηγίες.
- Επικοινωνία με τον Πελάτη : Διατηρήστε ανοιχτές γραμμές επικοινωνίας με τους πελάτες, αντιμετωπίζοντας άμεσα τυχόν ζητήματα ή ανησυχίες και παρέχοντας λύσεις.
- Διαχείριση KPI : Παρακολούθηση και αναφορά σχετικά με τους οικονομικούς δείκτες απόδοσης και διασφάλιση ευθυγράμμισης με τις απαιτήσεις της σύμβασης.
Προφίλ
Ο ιδανικός υποψήφιος θα έχει:
- Εκπαιδευτικό υπόβαθρο : Πτυχίο Μηχανικών Τροφίμων , Επιχειρήσεων ή Φιλοξενίας από Πανεπιστήμιο
- Εμπειρία : Προηγούμενη εμπειρία σε εμπορική παρακολούθηση και διατήρηση πελατών στον κλάδο της εστίασης ή της φιλοξενίας , με την προηγούμενη έκθεση στον τομέα των αεροπορικών εταιρειών να είναι ιδιαίτερα επιθυμητή.
- Γλωσσική επάρκεια : Η άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά) είναι υποχρεωτική.
- Τεχνικές δεξιότητες : Γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
- Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων : Ικανότητα διαχείρισης ζητημάτων πελατών και αποτελεσματικής επίλυσης συμβατικών ή λειτουργικών προκλήσεων.
- Επικοινωνιακές δεξιότητες : Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες με έμφαση στην ικανοποίηση του πελάτη και την εμπορική ευαισθητοποίηση.
Η Εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πρόγραμμα αποδοχών: Ελκυστικό πακέτο αποδοχών και παροχών.
- Ιδιωτική Ιατρική Ασφάλιση: Ολοκληρωμένη κάλυψη υγείας για εσάς.
- Ευκαιρίες εξέλιξης σταδιοδρομίας : Η ευκαιρία να αναπτυχθείτε σε μια κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της εστίασης εν πτήσει.
- Έξοδα καυσίμων : Υποστήριξη για έξοδα μεταφοράς.
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας : Γίνετε μέλος μιας δυναμικής και συνεργατικής ομάδας.
- Δωρεάν γεύματα : Απολαύστε δωρεάν καφέ, σνακ και γεύματα στο εστιατόριο του προσωπικού μας.
Σχετικά με το Newrest:
Η ταπεινότητα, η απλότητα, η αποτελεσματικότητα και το αίσθημα ευθύνης είναι οι αξίες που καθορίζουν το Newrest. Με 36.000 υπαλλήλους σε 54 χώρες, η Newrest είναι ο κορυφαίος ανεξάρτητος παίκτης στον κόσμο στον τομέα της τροφοδοσίας αεροπορικών εταιρειών και δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς: αεροπορική εστίαση, συλλογική εστίαση, υπηρεσίες τοποθεσίας, σιδηροδρομική εστίαση και λιανική.
contact.greece@newrest.eu