Η Goldair Handling είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης, με δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό.
Αυτή τη στιγμή αναζητούμε έναν ενθουσιώδη συνεργάτη με εξαιρετικές αναλυτικές ικανότητες για να γίνει μέλος της ομάδας μας ως Βοηθός Λογιστή στα κεντρίκα μας γραφεία στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”.
Κύρια Καθήκοντα:
- Καταχώρηση και έλεγχος τιμολογίων
- Διαχείριση εξόδων επαγγελματικών ταξιδιών
- Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας
- Διαχείριση ηλεκτρονικών πλατφορμών λήψης τιμολογίων και MyData
- Έλεγχος πληρωτέων λογαριασμών και συμφωνία καρτελών προμηθευτών
- Δημιουργία αναφορών και εκθέσεων
- Υποστήριξη οικονομικής διεύθυνσης
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο Οικονομικού Πανεπιστημίου ΑΕΙ
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3-5 ετών
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (Microsoft Office Suite)
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορικά και γραπτά)
- Ανθρωποκεντρική προσέγγιση και ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Ικανότητες διαχείρισης χρόνου, λειτουργίας υπό πίεση και δέσμευσης στο αποτέλεσμα εντός αυστηρών προθεσμιών
- Άριστη κατανόηση των κανονισμών, των διαδικασιών και της κουλτούρας της Εταιρείας
- Ικανότητα διατήρησης κατάλληλων επιπέδων εμπιστευτικότητας και ευαίσθητων πληροφοριών
- Οργανωτικές ικανότητες, αναλυτική σκέψη, επικοινωνία, πρωτοβουλία
- Επιθυμητή γνώση προγράμματος ERP ATLANTIS
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Άριστες συνθήκες εργασίας & προοπτικές εξέλιξης
- Ιδιωτική Ασφάλιση Νοσοκομειακής Περίθαλψης
- e-mail στη διεύθυνση jobs@goldair-handling.gr ή να καλέσεις στατηλέφωνα:
210 35 37055, 210 35 43790, 210 35 43719